Translate

donderdag 12 juni 2014

Inventaris

Ik ben maar eens begonnen aan men inventaris en heb meteen ook maar foto's gemaakt want ik heb gemerkt dat ik al onderdelen dubbel ben aan't bestellen.

IMAG0009
Nieuwer type bobine van een LE, Nieuw type thermostaat, geen balgmodel, 4 nieuwe rempompjes
versnellingsbaksteunen, motorophanging en een nieuwe hoofdremcilinder

IMAG0012
Koperen koppakking, versnellingsbakpakking, lagersetjes voor de voorwielen, elektrische benzinepomp, plastic omranding van de koplampen, witte knipperlichten, lichte aluminium ventilator, reparatieset voor 1ste versnelling en achteruit, rubbers van de steekassen

IMAG0545
Nieuw type koppelingsplaat, drukgroep, versnellingsbakpakkingset, elektrische benzinepomp, stuurnaaf van Luisi en versnellingsbakrubbers

IMAG0549
Bis achterlichten, de transparante delen zijn nieuw, de lamphouders heb ik nieuw gespoten, bougies en een simpele benzinefilter

IMAG0553
Dellorto FZD 30.24 met spruitstuk, deze carb is volledig gereviseerd voor een 650cc

IMAG0557
Mijn laatste aanwinst, 2 Dellorto FZD 32.28 met bijbehorende K&N luchtfilters (niet alle onderdelen op de foto) deze zijn gereviseerd naar standaard verhoudingen, ik moet dus nog zien welke sproeiers erin zitten

IMAG0561